30 mars 2008

Sista inlägget för idag, klockan är mycket och vi ska upp tidigt imorgon |-) Jag som var ledig egentligen, men får man timmar är det svårt att tacka nej, därav slutade min halv-lediga vecka med att jag jobbar 6 utav 7 dagar, jippi!

Måste tillägga att idag är det ett år sedan vår son döptes, Theodor Michael Bo Johansson-Björk - tänk vad tiden går fort! Det känns som att det var för 3 månader sedan, max, men icke sa nicke, det är 12 månader!

Detta var jag för ett år sedan;
http://ginis.blogg.se/2008/march/tomorrow2008-03-29-2.html
Hah, guud vad man kan stirra upp sig!



Imorgon är det även 1 år sedan jag satte min första fot på Äldreboendet, det måste firas - but how? Jag får komma på något akut tills imorgon eftermiddag, kanske beställa en prinsesstårta med någon snygg glasering på?

Ah, jag vet inte, jag är trött och svamlar.
Ska försöka sära på M&M också, inte alltid det lättaste ;)
Natti.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha lite halvpanik hade du för ett år sedan med andra ord haha!



Ja jag har fått helt sjukt mkt svar, det är verkligen jätteroligt! Kommer bli riktigt svårt att välja, tycker alla har bra motiveringar.



Hoppas du får sova gott inatt och att jobbet går bra imorgon!

2009-03-31 @ 00:14:14
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dina ord hjälper, inte mycket men lite iaf..Ser en gnutta hopp i framtiden..Men jag har inte tålamodet att vänta hur länge som helst på att kroppen ska återgå någotsånär till det normala..Men jag har väl inget val gissar jag..;P



Tiden flyger verkligen fram. Wincent ska döpas om en månad ungefär..på fredag är det 3 månader sen jag låg på förlossningen och höll honom i mina armar för första gången! Jisses var tog alla dem 90 dagarna vägen?



Måste nog som du säger börja njuta mer av denna tiden..Idag ska jag dock testa badkläder..sugen? Nej inte direkt!

2009-03-31 @ 08:38:05
Postat av: PoohLina.blogg.se

hurrA HURRaaaaaaaa

2009-03-31 @ 08:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0