TOMORROW

- is the big day! :)

AWII! Nu börjar det närma sig, lite för mycket tycker jag nästan, är så guuuda nervös :/ .. Tänk om något går fel, tänk om något går fel - det börjar bli tjatigt hjärnan 8-)

Batterier till kameran,
vååga inte glömma det!  Och kameran, det ska vi inte ens tala om vad som händer om jag glömmer den .... Inget, absolut INGET får gå fel imorgon, save me :/ .. Ååh, jag har nog aldrig varit så här nervös över något i hela mitt liv. Att vara värd för 50-60 personer är inte så lätt som jag trodde, imorgon lär jag stå som ett asplöv och går något fel så trillar jag av pinn! :p

Lokalen är dukad,
men ballongerna är inte upphängda, glöm inte snöret imorgon. Klockan 11 ska jag och Sara gå ner i lokalen och göra klart efterrätten och sidrätten. Och hänga upp ballongerna, do not scrue this now. Barnvagnen ska ner dit, måste fixa ett skötbord också, vad är det jag har glömt? WAA!

Maten står i kylen
i lokalen, drickan finns där, kaffet - däremot inte kaffemåttet, glöm inte kaffemåttet! Muggar, tallrikar, bestick, bitsocker, mjölken köper Michael imorgon. Bordsplaceringarna är klara, dukningen är klar, dukarna är på plats. Dopklänningen är här, var är jag? Var finns mitt huvud?

Ni vill inte se mig imorgon :/ .. Idag har Sussie och Johan varit här, det var jättetrevligt, verkligen saknat Sussie, var typ 4-5 månader sen sist. Men får träffa henne imorgon igen iallafall :) Vi har äntligen köpt Theo´s presenter - jaa, vi är dödssena, men med all planering för dopet så har jag inte ens haft en tanke på doppresenten - det var juh bara så självklart att den skulle vara där så den hamnade inte ens i planeringen :/ .. DUMMA MIG!

Dopklänningen ligger och
väntar på morgondagen, måste packa Theo´s väska, ombyte måste han ha med sig. Ååh, min hjärna sprängs snart känns det som. Allt kommer bli bra, allt kommer bli bra, ALLT MÅSTE BLI BRA!

I think I´m Crazy! - Mjölk och te imorgon, do not forget.
Nu ska galningen gå och lugna ner sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0