Då var det dags igen,

Skärpning,
 
Ett sanningens ord till mig själv, nu är det dags att skärpa sig - på riktigt!
Jag syftar självfallet till mitt otroligt sporadiska (sällsynta) bloggande, det är dags att bli kontinuerlig igen.
 
Måndag är en bra dag för nystart sägs det, när den dessutom är min alldeles egna födelsedag känns den ypperlig som startskott för återupptagande av mitt produktiva skrivande!
 
Dagen, som jag hade planerat att inte fira, blev en heldag av hälsningar och besök av mina nära och kära, helt perfekt! Dock har vädret inte varit till dagens fördel, regnet har piskat mot fönstrena mest hela dagen. Solen har bokstavligt talat lyst med sin frånvaro - däremot har vädergubbarna spått att den ska skina resten av veckan, vilket låter som att det kommer bli en toppenvecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0