Puuh vilken dag,

Igår var första dagen som poolare, rivstartade kickoffen med ett kvällspass - som jag förövrigt inte arbetat sedan Maj!? Lite ovant, både tidsmässigt och platsmässigt, men det gick bra! :) Roligt med nya vyer och människor, lite mer utmaningar i arbetslivet.
 
Var hemma ganska sent och som den rebell-ginis man är så ska man icke lägga sig direkt när man kommit hem, jag har väl inte kört hem för att lägga mig, right?! Upp igen halv sex imorse, jobb sjutillsexton, hem och hämta lilleman, köra till affären och sedan hem, laga mat, bygga med lego, diska, städa, waaaaaaaaaaa!
 
Och nu efter en lagd lilleman och två nyduschade katter är denna donnan ganska mör kan jag tala om! Lika lång dag väntar imorgon samt en massa annat småplock som telefonsamtal och ärenden, jippi, man ska känna att man lever!
 
Fick tillbaka min inlämning i Psykologi B idag och den var mycket väl godkänd :) ibland känns det en smula to easy när man skriver en insändning på 1.5 timmar och får högsta betyg, men jag antar att man förstått frågeställningarna väl då, min perceptionsförmåga är på topp!
 
Och mina diskussioner angående nynazisterna och John Hron inom det socialpsykologiska perspektivet var tydligen det svaret som läraren letade efter, yes! Nu är det "bara" en insändning + ett prov kvar sedan är den kursen också bye bye och jag blir ledig från skolan fram tills nästa åår!
 
Yeeij!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0