..och nu blev det så där tyst igen!

Shame on me!
 
Skriiiva, skriiiva, skriiiiiiiivaa! Naah, har väl ett liv lite då och då så vissa dagar får ni räkna med noll från moi (!) har arbetat hela helgen och det har flutit på bra, även hunnit med ett träningspass på fitness - X I TAKET för denna damen!
 
Det är väl lite härligt för en person, jag, som aldrig någonsin gjort något ansträngande förutom att gå uppför trappor och arbetat lite i trädgården, att faktiskt röra på mig för att just röra på mig! Har dock åkt väldigt mycket inlines och gör fortfarande ibland, det är roligt, ser det inte som en träning precis, mer en anledning till att hänga omkring utomhus :)
 
Idag har jag varit "ledig" - fast det känns som att jag varit mer ledig om jag jobbat - strange feeling? Ajaa, fått uträttat en hel del ärenden på listan idag, är det inte sjuukt hur många måsten det finns i denna världen? Imorgon ska jag slå en pling till a-kassan, skriver det för att minimera risken för att jag glömmer det, någon gång mellan nio och tre, voilá!
 
Har haft min sessa här idag och hennes två små minisessor, full rulle kan man säga!

Älskar de människor som finns nära mig just nu, ni är bannemig lätträknade men värdet ni ger är mer än vad tusen andra kunnat ge. Man ska omge sig med personer som får en att må bra och att utvecklas, kom ihåg det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0