Vilken dag....

Inlägg från i Söndags som ej laddat upp?

Ja denna dagen har varken varit som någon annan eller som planerad.. Gick och la mig sent 00:30 (för mig är det sent när jag ska upp kl 6:00) vaknar med ett ryck 02:30......

Lilleman gnällde på det där missnöjda viset, tanken om maginfluensa slog mig men tänkte att han kunde vara kissnödig också, önsketänkande!

Upp på toaletten och Theo kissade, Yees hann jag tänka inombords, sedan kom den första laddningen...... Höll på tills halv tio imorse, vår starka Lilleman var superduperduktig hela tiden!

Roligast var juh när jag klockan 5 imorse försökte komma fram till hur jag skulle nå jobbet, har aldrig behövt ringa och Vab:a eller sjukanmäla mig innan... Men efter ett par olika samtal mellan nattpersonal på de olika enheterna vi har kom jag fram!

Dagen har bestått av städning, renbäddning, tvättning, uppassning av en liten sjukling, och tillochmed liiiiite trädgårdsarbete (!) Vi, jag och Lilleman, har iallafall försökt med att sätta små färgklickar i vår trista barrträdgård som bottenmässigt består av sand.... Skitenkelt att odla i, noot! Men skam den som ger sig! :-)

Mitt hav av liljekonvaljer glädjer mig iallafall <3

Trackback
RSS 2.0