What a daay (....)

Fy Farao vad jag är trött, just nu är jag inte alls imponerad över mig själv att jag åtog mig ett förmiddagspass imorgon bitti.. Eller att jag lånade ut min tvåhjulade springare till min syster över natten = promenad till jobbet halv 7 imorgon bitti -_-

Men, men, det är bara att bita i det sura äpplet och le och se glad ut!

Idag har jag haft prov i Social omsorg, och som vanligt fascineras jag över hur viktigt det är att jag kommer in och gör provet men det är ingen brådska för läraren att lämna in resultatet (?) Ahh, glad att jag är klar med den där kursen iallafall, lagom dryg var den!

Efter det har jag tvättat, och tvättat, samt tvättat, HELA DAGEN! Torkrum samt torktumlare är kaputt a.k.a. ICKE FUNKTIONSDUGLIGA! Arrghh..... Har just nu kläder till massor som är halvblöta allihop, och jag som ville tvätta upp allt för att det skulle få en fräsch lukt, shiiii fick jag!

Det är då Loppis på Söndag som jag ska till, ska ta mig i kragen och sälja av alla Theos bebiskläder, ett helt berg med kläder, jackor, overaller, skor böööhh... Är nästan nöjd med att jag kastade alla oanvändbara leksaker i våras, hade inte orkat dra med dom också......

Jaja, färdigtjatat från denna nollåttan, är lagom pessimistisk och stressad just nu! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0