Yeeej!

Sitter i skolan just nu och är en flitig elev ;) instuderingsfrågorna fångar inte min uppmärksamhet idag, drygt! Blev inte mycket bloggande igår, orkade inte, jobbade kvällen också, vilket var jätteroligt! Var på en avdelning som jag inte vart hos på flera månader, men de kände bannemig igen mig! En av damerna såg mycket brydd ut när ja förklarade för henne att ja vrit på en annan avdelning i huset den senaste tiden. "Men du stannar väl hos oss nu?" kunde tyvärr inte bemöta hennes fråga med ett positivt svar ur hennes synvinkel men jag lovade att komma och arbeta så fort möjlighet gavs =) De är bara för käära! Trivs så bra med min arbetsplats och mitt arbete, wonderful! Och min skola med, tycker till och med om min lärare, detta har jag inte gjort sedan mellanstadiet hah! Trevligt när det händer, i övrigt är det en mycket fin dag idag, fast det ser väl alla som har ett fönster att kika genom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0