Sååå folks! =)

Nu får det vara nog med fjanteriet!

Har försökt starta om min kära lilla blogg, på två olika ställen tillochmed! Det har väl fungerat.... i ett par dagar, sedan har det varit lika stendött som här! =) It was not ment to be!

Många har frågat efter mitt lösenord och velat att jag ska tillåta besökare i min skrivning igen, men sanningen är den att jag har INTE skrivit en rad här sedan den låstes! Egentligen mest för det är juh faktiskt därför jag skriver - för jag vill att ni ska ta del av mina tankar och åsikter!

- vem hade orkat sitta här inne och gruffa för sig själv 24/7..?
Inte denna ginisen iallafall! Det har jag kommit underfund med! =)

Och jag har missat 1000-tals gruffningar under min lilla Password-tid, vilket var hur enkelt som helst, egentligen! Användarnamn: SP01043 Lösenord IHN546 <--- vem hade inte kunnat lista ut den där simpla kombinationen? ;)

Hah, neeeh... Nu ska jag sluta hålla på med er, det är trots allt fredag kväll och jag känner mig på gott humör! Jag garanterar er iallafall att jag ska leverera fler inlägg än jag gjort det senaste halvåret, that´s a promise!

<
Happy Ginis!

Kommentarer
Postat av: Patrick

Låter bra :)

2011-05-21 @ 15:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0