RIGHT BACK AT YAAA!

HAH! Mindes precis en sak som jag baraaa måste dela med mig av!

Har varit ute och kört en runda ikväll, som vi gör vaarje kväll - stay out of Sjöbo cirkus sju-åtta! ;) As usual satt min kära "handledare" och distraherade mig med lite smått här och lite smått där.

Körde i en nerförsbacke som leder mot ett T-kors, buskage på höger sida, hans sida.. Tjaa, lite distrahering, för mycket fokusering på korsningen och nollkoll på bilens position mot vägrenen/buskaget. Situationen var ett faktum; busken "kom in" i bilen...

..och slår min "handledare" på handen!

HAHAHAHAH..... Jag skrattade hela vägen hem, det gjorde juh inte han, kass humor! (; Hotade med att jag inte skulle få övningsköra på en vecka, då ska han få se på någon som inte får mat på en vecka, me winner anyway hah! ;D

Jag gillade iallafall ironin i situationen, han distraherar mig i körningen och busken lusar till honom!
Yeeeaaah... 1-0 till G-I-N-I-S! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0