"Mamma, mina skor har växt!"

Theo är utan tvekan en busunge, utan dess like! Med sin trogne vapendragare Johan gör de livet mindre stillsamt för sina morsor, och gött är det! :D Nu har den lilla mannen tvär-däckat iallafall, inte konstigt efter att ha varit igång heeela dagen.....

Jag är också totalt slut i rutan! Ska snart hitta the bed, tänkte bara langa in en bild på Sveriges skönaste 3-åring!


"Titta mamma! Mina skor har växt!" ropade han medan han vandrade omkring i mina 37:or, hmm, vet inte riktigt vad jag ska tolka det som.. Söt var han iallafall! =)


Fick även en kommentar från en arbetskollega idag "Vad han är lik dig!" - den tackar vi för! Inte ofta jag får höra det men när det väl händer så tuppar jag upp mig som att jag vore den enda tuppen på Jorden! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0