Löjligt.se

Häromdagen, en annan dag, inte denna alltså, fick jag gör mig att min laddare till mobilen hade gått sönder! Den såg inte sönder ut, men den fungerade definitivt inte.. P-A-N-I-K á la ginis då mobilen var redo att K.I.A.

Surfade in på min favorit elektroniksidaNetonnet, ni är bäst! =) Beställde en ny laddare och när jag ändå var därinne passade jag på att ta två skärm-skydd. Inte mer med det, betalade och stängde ner, klädde på Lilleman och begav mig till min svägerska - som har likadan telefon som moii!

Upptäckte där att hennes laddare inte heller funkar, F-U-C-K! Min telefon är söönder, buhuu! Jaa, hela livet kändes värdelöst, tills min svägerska kom på den genialiska idéen att jag kanske skulle starta om telefonen, det är juh trots allt en smart-phone och fungerar i princip som en dator..?

Sagt och gjort, efter omstarten fungerade laddaren, även min här hemma.. Störigt, men nu är jag medveten om vad jag ska göra nästa gång det händer och det kan faktiskt vara bra att ha en extra laddare med tanke på att M alltid lämnar sin på jobbet =)

Fick hem paketet häromdagen, laddaren och två skärmskydd, tittade på specifikationen och fick mig ett rejäl ögonbrynslyft;


Driver ni med mig?! Hur f*ck kan ett skydd som jag sliter upp på en månad kosta mer än själva laddaren till luren? Som jag dessutom kan använda till datorn att plugga in andra tekniska prylar som har en mini-usb ingång.. Hur är detta möjligt?!


Jag har fortfarande inte smällt det, jag fattar icke hur det går ihop....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0