Drömmarnas natt,

Puuh! Gud vad skönt att det bara var en dröm, eller flera =) Jag har drömt att Thailand har gått under samtidigt som det satt folk och lirade gitarr, att min storasyster kommit hem på grund av klimatförändringarna nere vid Japan - fast hon hade åkt från London? Klätt sig i mina kläder, ahh allt var helt knasigt, nästan så det var skönt att vakna! Idag är det sista jobbdagen denna veckan, imorgon väntas en ny, både dag och vecka! Längtar tills det blir tisdag, mest för att de ska installera bredband hemma hos oss - NOT! Det ska bli jättevarmt den dagen, mm ginis ska njuuuta! I övrigt händer det inte så mycket just nu, har en dagsfärsk söndagtidning framför mig = massa god läsning! Hörs sen folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0