Då var det gjort!

Lite ångest är det..

När man redan lagt ut FÖR MYCKET pengar på bilen blir man inte precis exalterad av att lägga ut fler. Jag har funderat över andra möjligheter än att göra det jag precis gjorde men nu är det som sagt gjort! Jag betalade in hela fordonskatten......

Jag lovar, om någon idiot kommer och försöker så mycket som rucka en krona på priset för bilen så kommer denna 163 cm långa, lilla människan att explodera! J*vla människor.... - se, jag är redan arg, positivt! =D


Jag tycker bannemig Transportstyrelsen kunde skickat den här papperslappen till någon annan! Något av det mest otrevliga jag har fått i brevinkastet, i år. Gruff, gruff. Färdiggruffat!

På tal om något helt annat;

Ringde upp företaget med bromsoket idag, igen, denna gången satt "Fille" i telefon. Fick prata med någon annan snubbe som jag läste lusen av. Så nu ska de skicka en returfraktsedel, men de ska dock bedöma när delen är hos dom igen om den är fel eller inte....

De kan juh fethaja att jag ska fotografera den delen innan den skickas tillbaka!
Bottenföretag, ska som sagt aldrig mer beställa bildelar via internet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0