AFTONBLADET.SE

Standard.

Den sidan livnär mig med allmän information, både inrikes och utrikes. Den är bara bra, det finns alltid något att läsa, dock inte alltid läsvärda artiklar men de erbjuder ändå en stunds tidsfördriv! =)

Nu för tillfället har det tjatats en hel del om kungen och fotbollsallsvenskan, det gör mig lite trött. Jag har förstått att kungens kompis pratar med maffian och jaa, man ska inte bete sig som en huligan på en fotbollsmatch, färdigt..?

Ibland verkar det som att folk inte har annat att göra än att tjafsa om det som varit, titta framåt people, för ni kommer då f*n aldrig tillbaka igen!

Om man bortser från att de kan snöa in sig på en rad olika kategorier så är jag helnöjd med deras webbsida! Bra uppdatering, snabb navigering, politik och nöje samt världsuppdateringar på samma sida - tummen upp från mig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0