Sju sorters kakor,

Om fyra timmar ligger jag i min säng och sover (förhoppningsvis) YEEJ! =)

Ska bli otroligt skönt, känner mig riktigt utsliten just nu.. Flabbat med töserna, försökt lura i dom att skattepengarna betalas ut efter orternas namn, enligt bokstavsordning ---> Sjöbo ligger dåligt på det, hah!

Får se om de tror på det, skulle vara häftigt om de först betalas ut på fredag, för då får jag rätt fast att jag har fel, hängde ni med? Usch nää, vilken torr humor jag har, dags att gå ut och ta lite frisk luft så hjärnan vaknar till igen!

Kaffet och alla kakorna har inte gjort sin uppgift, det är nog bara att inse att jag är trött idag! Får trösta mig med att jag imorgon efter ett par timmars sömn kommer vara ännu tröttare! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0