NÄR EN FÖRSTÖR FÖR ALLA!

INLÄGG FRÅN DEN 22:A MARS! =)

"Då har man suttit i skolan och lyssnat på idioter, boksatvligt talat! Blir så fruktansvärt störd på en del människor och deras korkade uttalande, är över 30 och beter sig som att dom vore 14 år gamla - har de ingen livserfarenhet? Varför slutar de inte?

Ååh, har en riktig fjortis i "klassen" eller vad man ska kalla det, hon syns mest på grund av sin vikt och hon hörs mest för att hon skriker och flamsar hela tiden + att hon är över 30 - jag är såå tacksam för att jag inte är henne!

Pinsamt! Och hon ska på och prata med alla hela tiden, jag tror hon har fått glapp i käkbenet för den där truten går minsann icke att stänga! I´m giving her the scilent-treatment and the evil eye, tror att hon har märkt det då hon slutat ställa sina korkade frågor till mig.

"Assååå, jag pluggar mycket bättre hemma än här i skolan, det går juh inte att koncentrera sig här!"
- TACKA FAN FÖR DET SOM DU HÅLLER LÅDA!

ÅÅÅÅHH... Så fruktansvärt irriterad, vuxna människa!
I´m going maaaad....."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0