"Money never sleeps"

Nu är det kväll och jag är bannemig mer trött än innan!
"Värmen tar kål på mig" - citat okänd.

Lilleman har badat, borstat tänderna och är nattad för kvällen, bröderna Trams har intagit sina positioner i studio-/sovrummet. Önskar nästan att här vore ljudisolerat när M sätter igång, uttrycket "sår i öronen" får en helt annan betydelse dåå.. =)

Själv sitter jag här, apperantly, har faktiskt hyrt en film som jag ska avrunda min arbetshelg med (!!) "Klassikern" Wall Street har juh fått en uppföljare, I know I´m late, och Michael Douglas skulle juh aldrig svika mig, trots sin cancer - mot alla odds!

Wall Street - Money never sleeps, har ganska höga förväntningar då jag faktiskt tyckte mycket bra om den första filmen (-87) sedan att det är Michael Douglas gör mig ännu mer tvär-säker på att den är bra, han hade inte ställt upp annars! I got my faith in you! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0