Lika barn leka bäst (?!)

Hmff! Nu är jag inte bara arg, jag är förnärmad också!

M ringde till CP-företaget, som jag varit i kontakt med hur många gånger som helst, and guess what? De skickade en returfraktsedel direkt, på mail tillochmed så vi kan returnera den idag (......)

- "Hur f*n lyckades du med det?" frågade jag M.

- "Ahh, jag sa bara till "Fille" att antingen skickade han den nu eller så var jag där om en timme!"

- "Mehh, jag sa också att jag skulle åka upp med delen men de sa bara att då fick jag göra det?!"

- "Hah, han tyckte det var onödigt med tanke på att jag berättade att om de tyckte att du var upprörd så ville de knappast träffa mig, så fraktsedeln ligger i min mail!"

Blir man ännu mer arg eller vad?! Jag önskar att jag hade en röst som en bulldogg för det är aldrig någon som tar mig på allvar när jag blir arg, för jag låter tydligen inte arg när jag är arg?! Frustrerande.

En gång när jag hade skällt ut vår vaktmästare Sven-Erik i telefonen, bland annat börjat samtalet med ett mordhot, och jag skulle be om ursäkt för jag hade överreagerat en smula (A) svarade han mig bara "Var du sur? Jag tyckte bara att du lät söt!" *kokande ginis*

Man behöver tydligen testosteron och manliga kromosomer för att folk ska lyssna på en,
- "Lika barn leka bäst" - Lika kön pratar bäst (?!) GRUFF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0