Jag är bara inte människa idag,

(O_o) :| (-_-) |-) - this is me through the day,

Natten lallade på i vanlig ordning, var lagom trött runt fem snåret, vilket i sig inte var konstigt då jag steg upp halv åtta morgonen innan och inte hade sovit sedan dess..... Bara det är gäsp!

Kom hem, gick och la mig, fastnade i ett tv-program, hur tusan man nu lyckas med det?! Stargate SG 1 - alltid älskat den serien, dom är bara för jäääkla bra! =) Det var kanske inte helt konstigt att jag fastnade iallafall! (; Somnade väl runt åtta, strax efter, blev väckt av två huliganer vid tolv.

Var otroligt icke-sugen på att stiga upp, huvudet bultade och ögonen sved, men men, sagt och gjort - uppe var jag! Har gått som en zombie hela dagen idag, inte alls varit mig själv, fucked up trååkigt! Tänkte slänga mig på soffan nu, sovrummet är som vanligt ockupperat but that´s alright!

Varit i Hörby idag också och kikat på vår pärla som stod på parkeringen till bilfirman, har antagligen blivit levererad igåår! M hoppas på att få den imorgon, jag är mer skeptiskt fast jag vet iochförsig om att bilfirman kommer få öronen heta om de inte levererar den imorgon! ;)


FINALLY! - ett problemfritt bilägande ett litet tag i vart fall! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0