Det gick juh ganska bra!

Wii, provsvaret är finally back! MVG! Även min inlämningsuppgift - MVG! Bara en inlämning och ett prov återstår av denna kursen, får jag full pott på dom också får jag MVG i denna kursen meed! =)

Jag kan snart börja staapla dom!
Ingen kan vara mer nöjd än Moii just nu! ^^,

Imorgon är det dags för ytterligare ett arbetspass, har som sagt sex sådana denna veckan, lite botten men det kompenseras med tre småpass nästa vecka! Alltså hoppas vi på soool nästa vecka!

Träffade min Tebbeliina idag också, ibland önskar jag att jag hade the guts att göra saker som hon har! Bannemig tagit sitt långa blonda svall, färgat det mörkt och klippt av det (!!) Vilken chansning, men gud vad fint det blidde! Jag vill också.... (innerst inne) men som vanligt kommer jag move along och skita i det!

Ähh.. Nu ska jag spela mitt spel, sedan blir det duschen och sängen! G´natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0