AARRGGHHHH........

Nu börjar jag bli irriterad!

Eller rättare sagt, jag är irriterad och börjar bli skitarg! Det är den där förbannade reservdelen, för en vecka sedan sa någon "Pontus" på det där nedrans företaget att de skulle skicka en returfraktsedel, tror ni att det har kommit någon?

NEERA! Pontus, Marcus, Fille - och nu ringde jag tillochmed upp deras chef PELLE, det är inte bara deras sätt att behandla kunder på som är löjligt! Inte ens den gubbjäveln kunde få för sig att nysta upp problemet - "Du får ta det med Fille, det är inte lönt att en tredje part blandar sig!"

URSÄKTA?! Det har gått en fucking månad, alla garantier om återköp etc har gått ut p.g.a. deras klyddande! Det är säkert så hela deras upplägg går till; leverera fel delar för att sedan ignorera köparen.

Och den kommentaren all the fucking time; "Då har du väl beställt fel del!" - NEEJ! Bara för att man är tjej så måste man ha gjort fel när det kommer till bildelar, idioter!

Nu ska min manliga halva ringa till dom, ska vi se hur kul dom tycker att det är ^^,


Pelle, Kalle, Fille, allt vad fan ni nu heter, ni är SÄMST! Usch, beställ INTE härifrån! SE UPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0