Nej, jag har inte glömt!

Helgen är friiiiii! =)

Så skönt, ledig en heel helg! Nästa pass är inte förrän på Måndag, über-nöjd ginis här jaaa! Idag har jag och Lilleman fått en hel del gjort; städat, diskat, tvättat, burit ner lådor i förråden, lekt med lego, handlat - listan kan göras milslång om man bara vill.

Imorgon ska jag och hjärtat faktiskt på en mini-konsert eller någonting, det är störtsköna Kim Larsen som kommer till Skånelandet för att spela! Även Nationalteatern som jag råkar vara ett litet fan av (hihi) det ska bli kul!

Min lillasyster ska spendera kvällen med Theo! <3

Michael kom hem med vår nya leksak igår! Dinli 450, den låter lite högre än 250´n kan man juh säga.... Går lite fortare också har jag kommit underfund med! Fick mig en provtur innan ikväll, kände mig riktigt liten.... Tror aldrig att jag har kramat om någon så hårt förr! ;)

Men naaajs var det!




Hjärtat med farsans cross-hjälm! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0