Lördagsmys med mig själv!

Hur ofta händer det?

Riktigt mysigt är det i vart fall! Har jobbat idag, kom hem för 45 minuter sedan, precis nattat Lilleman och nu blir det kväll för mig själv! Ska iochförsig upp igen om 7 timmar men det skiter jag i, ikväll är jag rebell! Antagligen något jag kommer ångra imorgon men då ska jag tänka tillbaka på denna ljuvliga lugna stunden som jag har just nu!

Idag har denna donnan gjort mycket kan ni tro, firade min första "lediga" dag från plugget med att gå upp klockan sju och börja tvätta (!!) Fröken "Jönsson" som bor här i huset vet uppenbarligen inte om hur äckligt det är att rensa tvättmedelsfacken efter någon annan, men om hon skulle "råka" tvätta efter mig någon gång så ska jag glädjeligen upplysa henne!

Usch, kan verkligen inte med den människan eller hennes hemska klimakteriemorsa!
Och så pulver-tvättmedel-skrafs uppe på det (?!) Ahh, det kan vi ta en annan dag! =)

"Halv"-storstädade lägenheten, hann inte med mycket mer mellan tvätten och Lilleman innan det var dags att sticka till jobbet! Har även tömt ut ett skåp idag a.k.a. min nya diskmaskins framtida plats! Äntligen kan jag överlåta den platsen till något annat, det är nästan så att den är värd en inflyttningsfest!

Nu avslutades mitt Lördagsmys, trumljuden från sovrummet byttes mot en hårdrocksdokumentär en halv meter från mitt öra.. Lika bra egentligen, jag behöver juh gå och lägga mig! ^^,

G´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0