Kim Larsen

Nu var det ett himla bra tag sedan jag uppdaterade!
Om man bortser från det förra inlägget, ^^.

Det har mest varit plugg, jobb och Theo som stått på schemat, och det har både räckt och blivit över! Har haft mitt slutprov i Vård och Omsorgsarbete idag, kändes skönt att avsluta kursen som faktiskt varit ganska jobbig i mina ögon, mycket lagar och paragraf-fördjupningar.

Vi har sålt vår gamla bil! Lilla SMYgarn har fått nya ägare, det bästa som kunde hända med tanke på att jag efter att ha övningskört i vår nya KIA aldrig mer skulle få för mig att köra en gammal bil! ;) But we´ll miss You!

Mittemellan allt detta var jag och M med hans lillebror och tittade på Kim Larsen och Kjukken! Om man bortser från ösregnet och kylan som gav mig ett rejält herpes-anfall efteråt så var det jätteroligt!


Jag, innan regnet förstörde hela min sminkning....... =)


Wiiiii!


Jag och M, totaldränkta haha! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0