Det första inlägget!

Jag måste juh kontra mig själv, relaterat till det föregående inläggets rubrik!

Ja, då var man 26 år och 2 dagar dååra, känner mig fortfarande som en 16-åring och njuter varje gång de tar legitimation vid cigarett- eller alkoholinköp! =) Födelsedagen bestod av familjefrukost, marknad och en Ystadtur som innebar shopping!

Marknadsturen var regnig och kall, men framåt kvällen sprack det upp och blev riktigt fint! Mysig kväll med langos, karuseller och annat marknadsnöje. Fick även mitt provsvar från föregående fredag; MVG+ (!!) vilket innebär MVG i Vård och Omsorgsarbete!

Sakta men säkert går det framåt, nu läser jag ett ämne som heter Social Omsorg, detta ska jag roa mig med fram tills September. Kan knappt bärga mig tills denna utbildningen är klar så jag kan påbörja nästa!

Sitter just nu och har rast på jobbet, jobbhelgens andra pass! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0