Vad underbart!

Söndagkväll och jag är äntligen hemma!

Snurrade inom Kvantum innan jag cyklade hem, mjölk och lite kvällsmys till mig och älsklingen. Vi har planerat att se på film så fort vårt lilla första pris har somnat! Lilleman sitter just nu och tittar på farbror Joakim och vägrar gå att lägga sig innan filmen är slut.

Jaa, så kan det väl vara ibland, en vilja av stål har den lilla krabaten iallafall! :)

Och förklaringar, herregud ja! Han berättade precis för mig att filmen är snart slut så jag behöver inte stänga av den och att han faktiskt får titta klart på den innan han går och knyter sig. Mjaa, för denna gången med tanke på att vi är lediga imorgon = ingen tidig dagis-morgon (+)

Igår var hjärtat på bowling med pojkligan, detta resulterade i att jag och Theo sov hos farmor, M kom självklart dit efter bowling/biljard-rundan.. :D Och idag har jag arbetat hela dagen, missade tyvärr familjemiddagen :/ .. Hoppas att man kan komma på nästa iallafall!

Nu ska jag springa in och lyssna på älsklingens nya låt,
min lilla rockstar.. ;)

Kommentarer
Postat av: Connie

2010-09-13 @ 08:15:03
Postat av: Connie

Jaaa klart du ska på nästa middag. Å dum svägerska som jag är missa jag helt doggybagen i allt barnstim, höga toner, bergn med disk osv s



Hoppas du finner förälåtelse för mitt slarv

2010-09-13 @ 08:16:56
URL: http://poohlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0