mitt i valet och kvalet,

- sova eller inte sova, varför behöver människan sömn..?

Jaa, det är bara typiskt, fick sova tre timmar igår efter nattpasset och idag får man börja hemkomsten med en rush nere i tvättstugan, olycka á la lilleman.. Just nu är det faktiskt riktigt nedrigt att man har en tvättmaskin på badrummet med framdragen el men inget V-A-T-T-E-N!

På grund av just detta, och den idiotiska människan som snott eftermiddagspasset innan jag hann göra det, måste jag sitta vaken till halv nio så att jag kan kasta in det rena i torktumlaren för att sedan lägga mig och sova de få timmar som återstår av tvätt-tiden för att stiga upp igen och tömma ut innan nästa ***** ska tvätta..

Usch, fy och bläääää! Inte direkt detta jag hade planerat idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0