Konsten att övertyga,

- besitter inte jag!

Theodor drog upp mig strax efter sju, för en timme sedan, inte alls uppskattat från min sida |-) Jag gjorde allt jag kunde för att övertyga honom att ligga kvar och mysa i den stora varma sängen, men icke!

Just nu har vi en diskussion om de stora barnen på dagiset, Theo vill väldigt gärna vara med dom men de stora barnen vill inte leka med en 2-åring, som det brukar vara. Tydligen så har något barn kastat grus i Lillemans ögon och han har då kastat tillbaka.

Mitt i diskussionen säger han;
"Men mamma, om jag huttar grus...."

Vaaa..? Hah, vart fick han det ordet från? Min lilla svamp, han hör verkligen allt ;D

Ajaah, nu ska jag pröva min övertygelseförmåga en gång till och gosa ner oss i soffan,
- skam den som ger sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0