Jag myser <3

När jag tänker på hur låga vissa människor är, patetiska, jaa, sådana där människor som bara sitter och väntar på att något ska falla ner i huvudet på dom - dom gör mig lycklig! Det är tack vare dom som jag inser hur bra jag har det. Det är jättetråkigt att deras liv ser ut som det gör men man kan fan inte gå och vänta på att någon annan ska reda upp deras liv när man närmar sig sina 25 år. Haha neej, jag är oerhört tacksam för min lilla familj, mitt jobb och vårt hem, men jag och Michael har också kämpat för allt det vi har idag, synd att det ska stickas i andras ögon bara! De borde gå och skaffa sig ett eget liv kanske..? Ja, fy vad negativ jag blev men det är enbart för att jag är glad! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0