Vilken "morgon" (!)

Åh, den började tidigt imorse av att Theo fick för sig att mitt huvud var en fotboll, visst det finns vissa likheter men iallafall. Theo sov inne hos oss inatt för att han har haft lite hosta, tror att det är tänderna och att salivet gör att han hostar när han sover.

Vidare blev det uppstigning klockan fem för M vill att vi ska ha en "gemensam" och "mysig" morgon "tillsammans". Tjugo i sex fick jag dra honom ur sängen, då var både Theo och jag uppe och klara - bekvämt och bra! Skulle precis ta på mig jackan för att gå, vad hände då?

Jo, M spillde ut hela kaffekannan på golvet - och lite på sin fot *buhuu* Fick ställa mig och torka golvet kvart i sex, min buss går sex, jaa det slutade med en språngmarsch till bussen och en irriterande fråga i huvudet;

- "Hur f*n kunde jag bli sen till bussen..?!"
I know the answer to that, lagom frustrerande kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0