Tillsägningar från en två-åring!

Haha, jag har världens bästa son!

Han har mer koll på våra regler än vad vi själva har. I detta hemmet behöver man inte vara orolig för att det ska bli orättvist mellan vuxen och barn på grund av att den vuxna inte tänker på att följa alla de 1000 regler som barnet måste.

Nej, jag har min egen lilla påminnare! :)

Om vi skulle råka säga "Fyfan" så säger Theo;
"Så där säger man inte!"

Häromdagen sa jag till Theo att vi hade bråttom och måste springa;
"Mamma, man får inte springa inomhus."

Om teven står på när vi äter;
"Inte teve när man äter!"

Och så fortsätter det, hela listan igenom! :D
Theodor är den coolaste lillkillen som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0