Det vart en lång dag, igår.

Huuga!

Det började med att jag blev inringd fem över sju på morgonen :| Både jag och Theo låg och sov järnet. Det var bara upp och iväg till dagis för att sedan spendera de närmsta sex timmarna på att cykla Sjöbo runt cirkus åtta gånger :S

När jag väl hade middagsrast, slash kasta i dig vad du nu hinner äta, ringde telefonen, det var angående ett kvällsjobb - samma kväll. Snäll som jag är kan jag aldrig tacka nej så det vart en fullpackad dag, igår.

Idag har jag ont i både mina armar och ben, armarna för att jag dammsög ett helt hus med heltäckningsmatta igår, en sådan där tjock heltäckningsmatta, och benen är väl mest på grund av mitt cykelmaraton.

Mjush, och nu ska man på det igen, hörs efter fyra guys.
Om jag orkar ... |-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0