Dop @ Tygelsjö

Igår var jag ledig från jobbet, man kan juh inte jobba när man ska gå på dop! Det var Theos nästkusin Max, Michaels kusin Christians son, som dopades (jag vet att det heter döptes men det andra låter mycket roligare).

Theo roade sig i kyrkan med att sitta och skriksäga;
- "Mamma, Maximilian skriker!"

Aa, men vad gör du själv..? :D

Efteråt blev det god mat i församlingshemmet, jordgubbstårta till kaffet (!) mums, mums. Jaa, igår önskade jag faktiskt att jag var en ko och hade haft fyra magar, mm, farligt gott ibland!


Vilken "familjebild" hah, nästa gång får du varna oss innan Connie! :D


Theodor med Psalmboken i högsta hugg!


Joanna, Christian (stolta föräldrarna) med nydöpte Max + Max´s gudpappa :)


Min kära svägerska som alltid ser till att jag har bilder att lägga upp! :)

Kommentarer
Postat av: Connie

haha. ja älskar den bilden, totalspontan på er å samtidigt så ser Theo så hääärligt busig ut =)



2010-06-22 @ 12:26:03
URL: http://poohlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0