Mysfaktor #1

Isn´t this lovely, isn´t this beautiful :D

Har min lilla älskling med mig i sängen ^^, så härligt! Den väger ingenting, max två kg, den är minimal och smidig - mm, i´m loving it! Ska bara lära mig var alla knappar sitter så jag slipper titta ner på tangentbordet, det bör inte ta för lång tid ;p

Har varit på middag hemma hos svärföräldrarna idag och som vanligt blev man mätt och belåten *älskar dansk mat* :D är nästan precis hemkomna, Theo är nattad och Michael sitter med sin gitarr och klinkar loss and here you got mee!

Ajaa, nu tänkte jag att jag skulle fördjupa mig lite i Usama Bin Ladens tankar angående klimathotet samt på något vis försöka förstå varför Storebror lade sig i GM/Saab/Spyker affären,och kom med en beordran om att stoppa försäljningen - tror de att de har monopol på hela Jorden?

- någon mer än jag som undrar om amerikanerna hört ordspråket;
"SKÖT DIG SJÄLV OCH SKIT I ANDRA" (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0