four years ago <3

Kan ni tänka er det, idag för fyyra år sedan?
Det kan jag :)

Det var ungefär denna mängden snö men dock inte lika kallt, det var en helt vanlig tisdag år 2006 - eller kanske inte? Vanlig för vissa men ovanligare för andra ^^,

Började träffa M några dagar in på det nya året av en ren slump, egentligen skulle jag vara tio mil från Sjöbo men just på grund av snö och dylikt kom jag inte längre än till Lund. Om jag hade velat hade jag kunnat ta mig vidare men jag valde att följa ödesgången och fixade skjuts tillbaka till Sjöbo.

Resten av kvällen var något av det roligaste jag varit med om! Än idag kan jag känna den där perfekta lyckan susa genom kroppen när jag tänker tillbaka på det. Träffade självklart min M den kvällen, eller natten kanske man ska kalla det, klockan var väl någon timme efter tolv.

Kände direkt när vi möttes att det var något speciellt med den killen, han fick mig att le utan att göra något, jag kunde prata med honom som att vi känt varandra i tio år, det var helt magiskt! :D Efter ett par promenader till Sjöbo-bröd den natten och mycket prat så visste jag om att denna personen ville jag ha i mitt liv.

Tiden gick och det blev sms, telefonsamtal, M började dyka upp på ställen där jag var och allting kändes hur rätt som helst. Men så kom sista helgen i januari och där kom jag och M ihop oss, eller rättare sagt, jag kom ihop mig och blev arg... (A)

Det blev trouble in paradise på lördagen och jag kände verkligen att nu var det kört. Men precis som i sagan så slutade det lyckligt, efter två dagars utfrysning ringde M till mig på måndagkvällen. Vi pratade jättelänge om allt möjligt.

På tisdagen (31/1) kom M hem till mig och sedan dess har det bara varit han och jag, iallafall fram tills den tionde november tvåtusensju då vårt lilla underverk damp ner i våra famnar :)

However så är detta en jätterolig dag för mig att minnas och jag älskar min Michael mer och mer för vart år som går, lyckliga jag med min underbara lilla familj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0