Dagens kommentar!

Nu tänker jag göra som Metro, som jag egentligen irriterar mig grymt på men ändå måste jag tillämpa det nu ^^, De har alltid en kolumn som heter "Dagens fel" och i den skriver de om saker från gårdagen som varit fel.

Varför inte kalla den "Gårdagens fel" (?)

Jag har velat skicka in den kolumnen till just "Dagens fel" för den är juh både missvisande och felaktig, men som vanligt har jag inte kommit mycket längre än till just den tankeverksamheten.

Till saken, "Dagens kommentar" som egentligen yttrades igår, á la Theo ofc!

Jag sitter på jobbet och pratar med M i telefonen, frågar M om Theo vill prata med mig;

(M) - Theo! Vill du prata med mamma?
(T) - Nej, jag har faktiskt ont i mina öron!

Han brukar alltid vilja prata med mig när jag ringer, men icke igår haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0