FAN! Vad lack jag blir.....

Alla har säkert läst eller hört om den tragiska döds-misshandeln i Landskrona.
Jag har läst en del om händelsen och ansett mig själv ha full koll på situationen, fram tills nu!

Det handlar juh om en 23 årig man som gav sig på ett par i 70-80 års åldern på grund av en parkeringsplats vid en affär. Vad grälet handlade om är inte känt, varför 23-åringen började misshandla den 71-åriga mannen är också, för mig, oklart. Det jag vet är att 78-åriga Inger försökte rädda livet på sin man genom att stoppa 23-åringen och blev själv misshandlad till döds som tack.

Är ni med så långt..?

Stora rubriker i tidningarna, folket kände avsky, ingen misstänkt hittades. Polisen bad allmänheten om tips och information som kunde hjälpa dom i sitt fortsatta letande. Man vädjade till mördaren om att själv träda fram, sorgen och avskyn fortsatte, manifestationer planerades.

Mördaren hittades.

Tack vare tips, och dålig bakgrund, fann man mördaren som blånekade, som inte förstod varför man anklagade honom för något sådant. Mördarens familj erkände mordet, mördaren nekade. Mördaren bad om lindrigare straff, till brottet han inte hade begått, på grund av att han blivit mordhotad.

Jag vet inte vilket som är mest patetiskt;

Att misshandla en 78-åring till döds - eller - Att begära förmildrat straff på grund av mordhot

Han är tuff nog till att misshandla två pensionärer men han kan inte ta att man mordhotar honom på grund av händelsen..? Hade jag varit statsminister i detta landet hade jag satt honom i elektriska stolen utan att tveka!

Ajaah, så långt fattar jag läget och förhoppningsvis alla andra med,
till den obegripliga biten;

Detta har blivit ett politiskt vendetta, inte på grund av att en 23-åring slagit ihjäl en 78-åring, inte heller på grund av att vi har för låga straff i Sverige. Nej, detta har blivit en stor fråga på grund av 23-åringens ursprung (!) för detta är ingen vanlig 23-åring,

- detta är en Libanesisk 23-åring!

Hör ni det speciella inte-behandla-som-en-vanlig-svensk klingelinget..?!

Nu ska det försvaras! Innan detta blev känt ville alla ha ihjäl ynglingen som mördade en pensionär - NU TAR FOLK HONOM I FÖRSVAR MOT RASISTERNA SOM VILL HA IHJÄL HONOM!

Japp, för nu vill ingen som inte är rasist ha ihjäl honom längre, NIIX, det är bara Sverigedemokrater hela högen! Och det är häxjakt och det är grupper på Facebook och så vidare.

Om vi bollar med tanken att denna 23-åring faktiskt bara hade varit en vanlig svensk - vem hade försvarat honom (?!) INGEN, NONE, ZERO, NADA!

JAG HATAR DETTA LANDET! Det finns fan inget annat land i hela jävla världen som vördar mer om sina invandrare än sina egna landsmän! FUCK ASSÅ! Jag har sagt det förr, och jag lär säga det tusen gånger till;

DET ÄR FEL ATT VARA SVENSK I SVERIGE!


Vila i frid Inger
, du stämplade ut med flaggan i topp. 
Trots att denna mannen tog hela livet ifrån dig så finns det en sak han aldrig kan ta ifrån dig - det sista du åstadkom, det sista du ville - Du räddade din man från att bli ihjälslagen.

Kommentarer
Postat av: Connie

Skit bra skrivet ! ! !

2010-04-07 @ 07:27:06
Postat av: Jenny

Jag håller med dej helt och hållet!!! Du skrev exakt vad jg tänkte!!!

KRAM!!!

2010-04-07 @ 13:33:00
URL: http://jemj.blogg.se/
Postat av: Pia Björk

Fan vad bra skrivit. På något sätt e jag plötslig en "ikke-svensk" fast lite kluvet e det, eftersom jag håller med dig till 100%. Desutom tillhör jag ju norden, så jag får ju nog räkna med att "dom" ser mig som svensk änddå!

2010-04-08 @ 06:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0