Rullar fram,

Åh herregud ja!

En riktig mat-kväll har det varit ikväll, först lagade svärmor danska frikadeller med kantarellsås och potatis till oss - jättegott! :) När vi väl hade tagit den sista tuggan och börjat känna hur mätt man egentligen var så kom Milla, Per, Oliver, Connie och Maximilian med äppelpaj och vaniljsås till oss!

Såå nu är jag riktigt dunder-mätt, minns inte när jag sist åt så mycket, men gott var det verkligen! :) Stort tack till allihop! Var även tvungen att sno en bild ifrån Connies bdb där jag ser totalt galen ut :D


Hah, var bara tvungen ;D Visst är mina bubbel-bilder fiina?

Ajaa, Lilleman sover gott i våran säng, ska strax göra honom sällskap brevid kudden men först in i duschen - ni vet, här fåår man duscha! OCH TVÄTTA! Utan gnäll och gnat (!) Fyfan, ibland blir man bortskämd - right?

(43 dagar kvar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0