"Honey, I´m hoome"

Gaash, vad jag har längtat hem idag!

Did you see that? Jag har förlängt mitt GAAH med en hel konsunant! Duktig liten ginis ^^, man måste utvecklas och variera sig annars tror folk att man är torr och tråkig som en påse dinkelmjöl.

Dagen har varit lång idag och just nu känner jag bara för att gå och lägga mig, fast på ett helt annat plan är att gå och lägga mig the last option - därav sitter jag här och skriver massa goja.

På tal om gojor - ginis dummaste replik idag;
"Så det sitter en papegoja och skakar galler därinne?"

Fråga inte ens, haha, jag behöver nog sova ett par dygn för att bli normal igen men det får bli nästa vecka för denna veckan finns det inte tid till sånt trams! (på-tal-om-något-helt-annat-förresten) ..och snart ska jag och Snäckan bege oss mot stan, eller ja snart och snart, på fredag :)

LÄNGTAR!

Funderar starkt på att införskaffa mig en mus, till min dator alltså (!) Upptäcker mig själv flera gånger om dagen hur jag sträcker min högra hand efter musen som faktiskt inte ens finns, mongo?

Nej, ni kan vara lugna, det är bara en trött och förvirrad ginis som behöver sova.
Cigge på detta och sedan Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Ha ha ha... jag sade något liknande en gång om vår ena fågel... "akta så hon inte trillar av pinnen" när min man puttade på platsen där hon satt...



Tack snälla du för kommentaren inn ehos mig också!:.))

2009-09-24 @ 05:41:30
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0