Hemma, at last!

Godkväll/Godnatt - vad säger man vid denna tidpunkten egentligen (?)

Är äntligen hemma, det har varit en lång och tröttsam kväll, ska verkligen bli underbart att vila huvudet mot kudden om en liten stund! Fast först ska jag skriva klart detta, röka en cigg, borsta tänderna och sedan är det rakt ner i bingen hos mina två favoritpojkar.

Ibland är det verkligen jobbigt att jobba kväll, mest för att man vill ha lite "kvällkväll" när man kommer hem. Lilla bekymret med den "fix-idéen" om "kvällkvällen" är att klockan blir asmycket innan man landar på kudden (!) och det i sin tur är inte roligt när Theo, klockan fem-sex på morgonen, börjar rycka och dra i en och säger;

"Mamma! Vakna mamma" med den där söta, pipiga daltrösten - som jag inte vet vart han fått ifrån ^^, Sedan drar han i täcket allt vad han kan, för det vet han att om man ska väcka någon så måste täcket av, vad har jag lärt honom för dumheter egentligen? ;)

Uppdateringen är väl inte mycket mer än vad den var för 12 timmar sedan, den största skillnaden är att jag är mycket tröttare nu än innan och att det är mörkt ute!

Imorgon ska jag och Snäckan med Theo till Burlöv (!) ska bli underbart roligt att åka ut och roa sig litegrann, bara glida en hel fredag (+) Därav blir det en tidig frukost klockan 8a imorgon, eller kaffe iallafall! :)

Sist men viktigast (!) ska jag skriva ett stort tack till Connie! Har tyvärr inga pengar på min lur därav inget sms ;/ .. Iallafall, tack vare Connie är jag nu garanterad timanställning i Sjöbo! :) Åh, ingen är lyckligare än jaag!

Ängsgården nästa, inte vem som helst som är välkommen där, eller hur vännen? ;)

Kommentarer
Postat av: connie

vassegooo =)

2009-09-25 @ 07:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0