en styck trött ginis,

Morrn!

Ingen sovmorgon idag heller |-) Fan, jag hatar att M väcker honom när han ska gå till jobbet, speciellt när jag ska jobba typ all the time. Idag ska jag förvisso inte jobba men imorgon bitti ska jag upp 04:45 för att hinna med bussen till jobbet - dags för hämnd kanske?

Och direkt efter jobbet imorgon ska vi på barnkalas, förhoppningsvis blir det en tidig säng-gång efter det iochmed att jag ska upp 04:45 igen dagen efter och inte är hemma förrän efter 23:00 - kul jul va? Inte det minsta.

Min älskade lilla Lilleman ligger här på golvet med Snutte och Tiger i högsta hugg, busfaktorn ligger på åttahundra ungefär samtidigt som han visar tendenser av ett gnällspiks-beteende?


En tidig frukost-ätare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0