Bangerhead.se

Tja!

Idag började jag dagen med ett inköphttp://bangerhead.se - äntligen! Har velat fram och tillbaka i flera veckor om jag ska beställa därifrån eller inte. Egentligen vill jag helst prova produkterna innan och därför har jag sökt efter dom i affären istället - enklare att reklamera en vara om man har en butik att besöka!

Har då varit inne hos både frisörer och kosmetika-butiker men ingen av dom har ens hört talas om Loréal Silverschampoo (?) än mindre deras Blond Balsam! Det enda de har visat mig är en rad konstiga märken som kostar dubbelt så mycket mot vad en flaska Loréal inne på Bangerhead gör.

Kommentarer
Postat av: veronica

hej gumman. ledsen att jag inte hann stanna och snacka men då hade jag missat bussen. hoppas att du får en bra kväll. jag har provat ett silvershampo som heter john frieda collection. köpt på colorama. det köpte vi för att melinda skulle få bort sitt grön hår, när hon hade badat i klor. det hjälpte litegrann, det blev bättre men det har tagit rätt lång tid. vi hörs.

2009-09-24 @ 15:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0