090922

"Imorgon är dagen före dagen då man kan säga - Imorgon är det fredag!"

Hängde ni med på den? För det gjorde då inte jag första gången M´s pappa sa det, stod som ett sött litet frågetecken och försökte få ihop alla dagar och morgondagar hah!

Om man tar ekvationen baklänges så innebär det att imorgon är det Onsdag och jag ska självfallet jobba! Vad annars? Hade klättrat på väggar om jag fått vara ledig för länge :S Inte för att jag varit ledig idag eller i övermorgon men iallafall, I can still climb walls!

Har precis tittar klart på HK - God, I love Gordon! Många kan tycka att han är en elak idiot som enbart vill göra människor illa. En drulle som borde rensa lite i sitt ordförråd (!) men om man bortser från alla glåpord och onödigt arga kommentarer han kläcker av sig här och var ser man;

En man som vet hur man sållar rötäggen från guldäggen! Tack vare sin tuffa stil och pressande beteende får han lipsillarna att springa hem och de som klarar av det att kämpa ännu mer.

Två tummar upp för Ramsey ikväll, lätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0