090920

Har egentligen inte så mycket att skriva, eller ingen ork till att skriva det kanske vore mer sanningsenligt?

Jag och Lilleman har varit nere i stor-city och handlat idag, fyllde hela vagnen och därefter var det en lång, jobbig promenad hem som väntade oss. Efter denna lilla färden ner till byn kom jag fram till att vi MÅSTE byta sulky nu, visst den är inte ens 1 år gammal men det fungerar inte att ha Theo på 13 kg i den + en massa matvaror.

Kreverar inte den så gör min rygg det fantamig!

Min lilla vision för den nya sulkyn är;
Justerbart handtag - det har inte den vi har nu
Uppblåsbara hjul - små ruttna plast-hjul är såå B
Gärna lite rejäl i konstruktionen - vår nuvarande ser ut att knäckas när man ska vrida på den

Hittade iallafall denna modellen inne på Kronan.com


Hello my new dream-waggon! :)

En veckas leverans, känns som att man ska klicka hem den nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0