VILKEN KOMMENTAR!

Tjenahejsanochgodkväll!

Kände att jag var tvungen att flika in med ett inlägg nu innan jag glömmer bort vad jag ska skriva, som jag för det mesta gör! Tänkte bara förtälja en liten rolig händelse som jag var med om idag :)

Vi har en dam som är sig själv till upp över öronen men även ganska förvirrad och glömsk, som man kan bli på ålderns höst! Hon var iallafall på ett stenkast humör ikväll/eftermiddags och smarta ginis tänkte att "Jag ska muntra upp henne!"

Så jag försökte prata om saker jag vet att hon tycker om.
Hade fått höra av en anhörig att hon skrivit en bok för längesen.

"Jag har hört att du skriver böcker!" sade jag till den lilla damen.
"Jaha, och vadådå?" svarade hon.
"Aa jag undrar vad för bok/böcker du har skrivit!"
"Varför bryr du dig om det?" snäste hon till mig.
"För att jag är nyfiken och gärna vill veta!" svarade jag med världens leende på läpparna.
"Jag har skrivit långa, tjocka kärleksromaner." svarade hon kort.
Lite förvånad blev jag, för det var inte alls den gangern jag hade tänkt mig.
Precis när jag skulle svara henne säger hon;
"Om Dig och en annan!"

I went from smiling to this;

Snacka om att damen tog mig med storm!
Jag har nog aldrig blivit så paff i hela mitt liv, haha!
De är för härliga mina små damer ;D

Kommentarer
Postat av: veronica

hej :-)



vem var det? vilken tant?

2009-10-27 @ 09:33:41
Postat av: milla

fan va cool tant !!! du skulle fråga om du kunde få läsa boken ju!!! kram

2009-10-29 @ 14:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0