Up with the tup (!)

Uppe med tuppen på extremt dålig svengelska ;)

Ja, här sitter jag och Lilleman och roar oss, eller han roar sig - jag sitter här mest för att han tvingar mig vara vaken -_- Uhm, tänk om alla var lika morgontrötta som mig, då hade kanske morgonen börjat klockan 10 istället (?)

Och jag har såklart blivit förkyld också, vet inte vem jag har att tacka för de här små baskiluskerna men dagiset ligger väl närmast i tanken just nu. Fryser, snuvig, öm i nacken, svårt för plötsliga och höga ljud - aa, det var riktigt roligt igår när jag och Tebbe var i den stora affären, där de bygger om, och handlade.

"VRRRRR!" "PAAANG!" "BRAAAAAAK!"

När som helst, var som helst och hur som helst - ungefär på samma sätt som deras varor var uppställda (?) Sjukt att man inte stänger ner en affär under renovering/utbyggnad, snåljåpar! Fast iofs de kunde inte ens betala för sanering utav sin egen mark, det fick vi skattebetalare i denna underbara kommun göra (!)

Lilleman var en gnällspik hela dagen igår, växtvärk antar jag att det var, även hans plötsliga utfall fick mina nerver att hoppa ut och in - jag hatar att vara förkyld! Det blev bättre framåt kvällen iallafall när vi hade badat och fått på myspyskläderna!


Adidas-killen!


Vi skulle ta ett kort till Ebba också - men jag tror vi får ta ett nytt foto! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0