Thank God it´s Friday!

Och detta firar vi med att vara hemma! :)

Ja, alla kan inte ha samma mål med en fredagkväll som andra, jag uppskattar om jag får ha min lilla familj omkring mig mer än något annat! Det är med dom jag mår bra och det är så det ska va - spana in rimmet vaa? ;)

Kvällsmaten är förtärd; danska purjolöksfrikadeller - det kirrar dödsskönt i kistan ;) Snart är det dags för Lillemans kvällsliga bad - om man kan säga så? Det låter fel med dagliga eftersom han badar på kvällstid?

Eftermiddagen spenderade jag och Theo hemma hos Terese, eller Lees som Theo säger, nya smeknamnet? Skönt att bara kunna sitta och vara en liten stund, även om det var stim och stoj! :)

Nu ska jag ta min lilla stjärna, som precis varit en väldigt olydig liten stjärna, och prata lite vett och etikett, etik och moral, tillåtet och otillåtet med honom!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är inte lönt att försöka prata vett och etikett, etik och moral, tillåtet och otillåtet med gubben din... han blir inte bättre hahaha...

Sorry men det går inte att lära en gammal hund sitta ...

HAHAHA Förlåt men jag är ASTRÖTT!!! Kunde inte låta bli ;P

KRam på dej och hoppas du får en underbar helg!!!!



2009-10-16 @ 22:07:15
URL: http://jemj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0