Psykfrågor?

Herregud vad proppmätt jag är just nu!
Ätit på tok för många pannkakor, - men gott var det!

Och nu sitter man här och ser till att maten förbränns ordentligt, not! Tittade igenom min Facebook innan idag (förstår mig inte riktigt på den sidan) och hittade ett uppslag med massor av frågor som människor hade besvarat angående mig.

Det var verkligen jättemånga frågor! Vissa helt sjuka, andra som var ganska normala och sedan de som prickade in mig perfekt; 

"Tror du Regina springer 10.000m-loppet?"
"Är Regina duktig på idrott?"
"Tror du att Regina hade idrottat för din skull?" och så vidare.

Samtliga svarade NEJ - helt korrekt alltså ;D
Hatar idrott och allt som har med det att göra!

Men helt ärligt, vissa av frågorna var inte ens acceptabla att ställa till sin bästa kompis, enligt mig. Jag är glad att man inte fick se vem som hade svarat på frågorna för de personerna hade äcklat mig något kopiöst.

Det är äckligt nog att veta om att det är "någon" på min vännerlista som verkligen har funderat över de frågorna och satt ett svar?

Usch, kanske skulle göra en ny facebook? Om det ens går?


Wierd people out there! It could be your neighbour (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0