Ni är för roliga!

Ibland händer det att jag skrattar högt för mig själv när jag sitter här, det är åt olika ironiska situationer som jag roas av. Idag, återigen, man ska aldrig sluta förvånas and so on - skrattar jag igen för mig själv, denna gången åt Er!

Ja, precis, Er kära bloggläsare!

Ja, som Ni ser så har jag en ganska jämn statistik och ni tror säkert att den "lilla svackan" är när jag inte har skrivit? Think again!

När jag uppdaterar min blogg och håller mig aktiv med kommentarer och dylikt, då är det knappt något tiotal rackare som kommer och kikar in, men när jag inte skriver och skiter i allt och alla runt om kring mig, vad händer då?

Mer besökare
, kan jag annat än skrattar åt er?
CP´n..

Kommentarer
Postat av: Mad

Haha..där ser man..;)

2009-10-07 @ 19:36:39
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0